Alla inlägg den 13 januari 2013

Av ellen eriksson - 13 januari 2013 22:27

GodNatt säger jag från mig, tänkte matta kudden och taggs tills imorgon haha.. nä jag är inte alls taggad förutom att träffa lina och va med inez:) nattinatti
puss

...

Av ellen eriksson - 13 januari 2013 19:19

HejsanSvejsan :)
nu är jag hemma från Sofia och ska göra matte.. kul. Snart ska vi äta fast jag åt hos Sofia ska jag äta här osså, haha sicken tjockis jag är.. men ni får ha det super super bra så taggar vi för imorgon va? :)
pusspuss

Av ellen eriksson - 13 januari 2013 15:13

Hejsan! :) förlåt för uppdateringen idag men nu sitter jag på Ica maxi med Sofia i Malmö, vi har nyss åkt skridskor och ska snart hem till henne och spela wii, hihii kulkul ? men ha det så bra så hörs vi
pusspuss

-.-

Av ellen eriksson - 13 januari 2013 00:28

tre-saker-testet:)

3 saker jag inte förstår mig på: skolan, läsa & typ.. venne

3 saker som finns på mitt skrivbord/bordet: smink, spegel & en bok

3 saker jag gör just nu: lyssnar på musik, bloggar och typ chillar..

3 saker jag vill göra innan jag dör: shoppa för typ en miljon (haha), ha en fin familj & ha en dag med justin bieber..

3 saker jag kan: dansa (?), skriva & chilla..

3 saker jag inte kan: sminka andra.. matte & va i skogen när det är mörkt...(?)

3 saker jag tycker att du ska lyssna på: uncover med Zara Larsson, radioactive & kick out the epric motherf**ker...

3 saker jag skulle vilja lära mig: va riktigt vig, komma ihåg det man läser så man slipper läsa det typ 2 gånger...  & sluta handla så mycket onödigt skit :/

3 favoriträtter: kinamat, sallad, nån sån kycklingsrätt..

 

sömn-testet

-Vad har du när du sover?

pyjamas?

 

-Hur sover du? (på sidan, ryggen etc) 

på sidan

 

-Hur många kuddar har du i sängen?

1, men igentligen 3 men tar bort dem andra för det blir så varmt...(haha)

 

-Kommer du ihåg vad du drämmer om på nätterna?

ibland

 

-Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?

vad är det?

 

Mode-testet

beskriv din stil med 3 ord: venne

vad innebär mode för dig? ingen aning?

vilka är dina favorit affärer/butiker? hollister, gina & typ h&m..

shoppar du på second hand? nej

vilekn är din favorit designer? vavetjag?

vad är din favorit i vinter? fattar inte frågan?

hur mycker shoppar du för i månaden? ingen aning, räkner inte precis..

dyraste plagget respektiver billigate? jag vet inte

tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? tror jag säkert

brukar du tröstshoppa? haha jag har ingen aning, tror inte det

högklackat eller lågklackat? lågklackat men högklckat är snyggare och typ finare när man ska iväg eller så.. :/

vilken är din drömväska? jag vet inte men dröm&dröm haha men jag skulle vilja ha en sån svart med långt band typ? 

vilket blir ditt nästa köp? macara & ny bb cream för min är typ slut :(

favoritplagg just nu? jag vet inte?

favoritaccessoarer? vet inte, armband?

 

dagens-testet

DAGENS VILL HA: nån

DAGENS KLÄDSEL: onepice, haha...

DAGENS FRISYR: hästasvans

DAGENS LÅT: Young, Wild and Free

DAGENS PLANER: inget.., men på söndag(imorgon) ska jag ha typ ett mini spa för mig själv, haha

DAGENS SAKNAD: vännerna

DAGENS DUMMASTE: att min bästis va .....

DAGENS MISSLYCKANDE: vet inte

DAGENS DROG: -

DAGENS KÖP: har inte köpt nått idag

DAGENS GODIS: pringels

DAGENS HUMÖR: glad:)

DAGENS CITAT: -

DAGENS ROLIGATE: att jag har plockat undan allt julpyntet helt själv.. :/ haha kul..

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards